Neohodnoceno

Adidas Pure Game - voda po holení 100 ml + deodorant ve spreji 150 ml + sprchový gel 250 ml

Skladem (>5 ks)
Kód: 6693
329 Kč
Kategorie: Dárkové sady
F9CEE4CA 5734 4FD4 A991 3F1DAD418754
Novinka Tip

Popis výrobku

  • adidas dárková sada Pure Game se svěží vůní
  • sprchový gel & deodorant sprej & voda po holení
  • kořeněná vůně
  • vhodné jako dárek

 

adidas dárková sada Pure Game bude vhodným dárkem pro muže, který se nebojí žít život naplno. Dárková sada obsahuje sprchový gel rychle a účinně myje jak pokožku celého těla, tak vlasy. Deodorant sprej s rafinovaně kořeněnou vůní bude to pravé pro každého muže. Ve svrchních tónech se odráží aroma hořkého grapefruitu a šťavnaté mandarinky dochucené bazalkou a pikantním pepřem. Kořeněný nádech se otvírá v srdci parfému, kterému vládne levandule, dřevité tóny a cypřiš. Spodní tóny jsou ovládány výjimečným spojením tropického pačuli, fazole Tonky a kadidla. Voda po holení s intenzivní dřevitou vůní dodá každému muži pocit energizující svěžesti. Skin Protect Complex napomáhá redukovat podráždění pokožky. Udělejte radost dárkovou sadou adidas Pure Game.
 
Dárková sada obsahuje: adidas sprchový gel Pure Game 250ml & adidas deodorant sprej Pure Game 150ml & adidas voda po holení Pure Game 100ml.
 

 

Každé čtyři roky se lidé z celého světa spojí, aby ukázali, jak moc zbožňují jeden sport – fotbal. V rámci oslav fotbalového šampionátu, v Jihoafrické republice v roce 2010, vytvořil Adidas limitovanou edici Pure Game. Tato mužná vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty -  fanoušky i hráče z celého světa. A to dokazuje, že v týmové práci není nic nemožné. Adidas se inspiroval bohatou rozmanitostí a silou Jihoafrické republiky.

Vůně se otevírá překvapující směsí jiskřivého grapefruitu a mandarinky, podtrhnuté šumivou zelenou bazalkou a lehce kořeněným pepřem. Srdce je zahaleno do zářivé elegance a moderní mužnosti díky aromatické levanduli, dřevu Guaiac a cypřiši. Základ odhaluje přírodní aspekt tropického polokeře pačuli a dřeva Tamboti společně se smyslnými nótami fazole Tonky a kadidla.

Krabička je černá - tento skromný vzhled je kompenzován barevnými kruhy deltovitého tvaru a smělým nápisem „Special Edition: South Africa“. 11 odlišných barev na kruzích reprezentuje 11 úředních jazyků Jihoafrické republiky a zároveň 11 hráčů fotbalového týmu. Balení je inspirováno jedinečným vzhledem, hrdostí a nadějí JAR a znázorňuje harmonii vytvořenou spojením různých skupin v jeden tým při globální sportovní události obřích rozměrů. Fotbal není jenom hra, je to část života.

Vůně byla uvedena na trh v roce 2010.